Adresaci:
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, ich pracownicy oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie w takich organizacjach.
Cele i oczekiwane rezultaty:
- Poznanie metody pracy zespołowej służącej rozwiązywaniu problemów, rozwijaniu kompetencji oraz wprowadzaniu innowacji.
- Nabycie umiejętności wykorzystywania poznanego narzędzia do rozwoju zespołów pracowniczych w kierunku ciągłego doskonalenia się i uczenia.
- Budowanie zespołu pracowników umiejących refleksyjnie przyglądać się własnym działaniom.
Program:
Kilka zdań o coachingu.
- Pięć ważnych powodów by pytać, a nie pouczać czy nakazywać
- Kategorie słuchania wg. C. Wilsona
- Sztuka zadawania pytań
Metoda Action Learning.
- Action Learning jako proces edukacyjny
- Uczestnictwo w zespołowym uczeniu się
- Praca w oparciu o autentyczne wyzwania związane z wykonywaną pracą
- Jak przeprowadzić sesję?
Doświadczenie metody – sesja action learning.
- Symulacja sesji action learning
- Omówienie symulacji
- Sesje action learning w grupach
Wykorzystanie metody do rozwoju zespołu pracowników.
- Jak wykorzystać action learning w firmie?
- Powtórna analiza własnych działań.
- Jak zaplanować przyszłe działania?
Metody:
- Prezentacja PP
- Partner do rozmowy,
- Dyskusja na forum,
- Praca w grupach,
- Symulacja
Trener:
Trener z 18 letnim stażem. Absolwent Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP w Warszawie oraz Studiów Podyplomowych z coachingu w Łodzi. W latach 2010 – 2015 starszy specjalista ds. szkoleń w Instytucie Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Współpracuje z publicznymi i niepublicznymi ośrodkami doskonalenia.
Czas szkolenia:
1 dzień (8 godzin dydaktycznych)
Miejsce:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36
Koszt: 570 zł
materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy oraz ciepły lunch.