Komunikacja interpersonalna w pracy i życiu prywatnym

Komunikacja interpersonalna w pracy i życiu prywatnym

Adresaci:
Szkolenie to jest przeznaczone dla osób, które zarządzają zespołem, pracują w zespole, komunikują się z Klientem, prowadzą rozmowy handlowe i negocjacje ale również dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć i poprawić swoje relacje z otoczeniem.

 

Cele i oczekiwane rezultaty:

  • Identyfikowanie barier w procesie komunikacji
  • Unikanie nieporozumień wynikających z nieprecyzyjnego formułowania komunikatu
  • Praktycznie stosowanie narzędzi efektywnej komunikacji
  • Komunikowanie się w sposób asertywny
  • Przekazywanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
  • Lepsze dopasowanie sposobu komunikowania się do typu osobowości rozmówcy
  • Zapobieganie sytuacjom konfliktowym
  • Kształtować dobre relacje z otoczeniem w pracy i w domu

 

Program:

 

Blok wstępny

  • Model skutecznej komunikacji
  1. Bariery w procesie komunikacji
  2. Sztuka aktywnego słuchania
  • ŸMetody efektywnego zbierania i przekazywania informacji
  • Spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Wpływ postrzegania rzeczywistości na komunikację Systemy odbioru, przetwarzania i przekazywania informacji (wzrokowy, słuchowy, czuciowy)
  • „Komunikacja wyrafinowana”
  1. Rola pytań w procesie komunikacji
  • Obrona przed manipulacją
  1. Jak inni manipulują nami
  2. Rodzaje zachowań manipulacyjnych
  3. Sposoby ochrony przed manipulacją

Blok końcowy

 

Metody:
● mini wykład,

● warsztaty,
● ćwiczenia zespołowe i indywidualne,
● symulacje,
● testy,
● analiza przypadków,
● dyskusje mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów

 

Trener:

Praktyk, sprzedażą i marketingiem zajmuje się od prawie 25 lat w firmach handlowych różnego typu we Wrocławiu i Dolnym Śląsku; Opiekun prac licencjackich i magisterskich z zakresu marketingu i sprzedaży. Współpracuje z wrocławskimi wyższymi uczelniami i szkołami średnimi. Prowadzi szkolenia biznesowe dla firm. Wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji między firmą a klientem daje jej najlepszą podstawę do wskazywania konkretnych i skutecznych rozwiązań handlowych. Praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprzedaży.

 

Czas szkolenia:

1 dzień (8 godzin dydaktycznych)

 

Koszt szkolenia: 570 zł

 

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy oraz ciepły lunch.

 

 

Miejsce szkolenia:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36