Adresaci:
Sekretarki, asystentki zarządów, recepcjonistki, sekretarki medyczne, pracownicy Biur Obsługi Klienta.
Cele i oczekiwane rezultaty:
● Dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat sprawnego zarządzania sekretariatem.
● Poprawa wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę sekretariatu.
● Trening umiejętności negocjacyjnych i asertywnych usprawniających pracę asystentki/sekretarki.
Program:
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W FIRMIE
- Rola pierwszego kontaktu.
- Znaczenie mowy ciała.
- Techniki aktywnego słuchania – klucz do efektywnej komunikacji.
- Elementy pozytywnej autoprezentacji.
- Jak uprzejmie powiedzieć „nie”, czyli podstawowe techniki asertywnośc.
- Sposoby radzenia sobie ze stresem.
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I GOŚCIA FIRMY
- Diagnoza potrzeb i oczekiwań.
- Etapy profesjonalnej obsługi klienta.
- Techniki wywierania wpływ.
- Typy trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nim.
- Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon.
- Kodeks obsługi klienta.
Metody:
- case study,
- metaplan,
- testy i quizy psychologiczne,
- ćwiczenia praktyczne- wypełnianie formularzy,
- ćwiczenia przed kamerą,
- praca w zespołach,
- trening autogenny,
- ćwiczenia oddechowe,
- sesja informacji zwrotnych itp.
Trener:
Szkolenie poprowadzi:
- psycholog specjalizujący się w zagadnieniach szeroko rozumianej komunikacji społecznej, kształtowania wizerunku oraz promocji osób i firm. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka Podyplomowych Studiów „Zarządzanie Kadrami” oraz „Trener biznesu” w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi, a także doradztwo na temat autoprezentacji na rynku pracy, technik pokonywania stresu, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, obsługi klienta itp. W latach 2005-2014 realizowała szkolenia otwarte i zamknięte dla pracowników sekretariatów; brała udział w projektach „Doskonalenie pracy asystentki zarządu”, „Nowoczesny sekretariat”, „Profesjonalny sekretariat”. Współpracowała z czasopismem „AIDA –MEDIA” zajmującym się problematyką reklamy, promocji i marketingu (pisanie artykułów, tłumaczenia). W „Gazecie Wrocławskiej” prowadziła rubryki „Psycholog radzi”, oraz „Jak się dogadać z nastolatkami”. Współautorka książki „Komunikowanie się z mediami w praktyce”.
- trener, wykładowca w Podyplomowym Studium Dziennikarstwa i Zarządzania Informacją Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla firm, jednostek samorządu terytorialnego oraz administracji państwowej, m.in. z zakresu komunikacji społecznej, obsługi klienta, autoprezentacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych, prowadzenia zebrań oraz polityki informacyjnej.
Czas szkolenia:
8 godzin dydaktycznych
Terminy szkolenia:
Katowice – 15.02.2017 r.
Wrocław – 10.02.2017 r.
Poznań – 3.03.2017 r.
Warszawa – 22.02.2017 r.
Koszt szkolenia: PROMOCJA NOWOROCZNA
360 zł /osoba
Miejsce szkolenia:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, ciepły lunch, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.