TOP sekretariat 2 dni

TOP sekretariat 2 dni

Adresaci:

Sekretarki, asystentki zarządów, recepcjonistki , sekretarki medyczne, pracownicy Biur Obsługi Klienta.

 

Cele i oczekiwane rezultaty:

   Dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat sprawnego zarządzania sekretariatem.

   Poprawa wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę sekretariatu.

   Trening umiejętności negocjacyjnych i asertywnych usprawniających pracę asystentki/sekretarki.

 

Program:

I Dzień

1. Rola sekretariatu i sekretarki w życiu firmy:

   Sekretariat jako centrum zarządzania informacją,

   Główne zadania sekretarki,

   Cechy profesjonalnej sekretarki.

 

2. Profesjonalny wizerunek sekretariatu:

   Pierwsze wrażenie – „jak mnie widzą…”,

   Wygląd sekretariatu,

   Przyjmowanie gości w firmie,   

   Telefoniczny wizerunek firmy.

 

3. Zarządzanie czasem i organizacja pracy w sekretariacie:

   ● Identyfikacja „złodziei czasu”,

   ● Ustalanie priorytetów,

   ● Analiza ABC zadań,

   ● Wykres Gantta.

 

4. Budowanie pozytywnej relacji z przełożonym:

Identyfikacja stylu przewodzenia własnego i szefa,

Relacje wybuchowe,

Metody rozwiązywania konfliktów,

Odczytywanie oczekiwań i priorytetów szefa,

Zachowania potwierdzające lojalność i odpowiedzialność.

 

II Dzień (Warsztat przed kamerą):

 

1. Asertywność sekretarki/asystentki:

Identyfikacja stopnia własnej asertywności (test),

Wyrażanie i przyjmowanie konstruktywnej krytyki,

Właściwe mówienie „nie”,

Zasady skutecznego formułowania. próśb,

Przerywanie rozmów, zebrań, spotkań itp.

 

2. Doskonalenie komunikacji w relacjach z trudnymi klientami:

Typy klientów,

Znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, postawa, intonacja itp.),

Wycofywanie się z kłopotliwych sytuacji.

 

3. Przeciwdziałanie stresowi:

Podstawy treningu autogennego,

Ćwiczenia oddechowe.

 

Metody:

metaplan,

testy i quizy psychologiczne,

ćwiczenia praktyczne- wypełnianie formularzy,

rysowanie „Drzewa celów”, wykresu Ganita,

ćwiczenia przed kamerą,

praca w zespołach,  

trening autogenny,

ćwiczenia oddechowe,

sesja informacji zwrotnych itp.

 

Trenerzy:

Szkolenie prowadzi:

  • psycholog specjalizująca się w zagadnieniach szeroko rozumianej komunikacji społecznej, kształtowania wizerunku oraz promocji osób i firm. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka Podyplomowych Studiów „Zarządzanie Kadrami” oraz „Trener biznesu” w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi, a także doradztwo na temat autoprezentacji na rynku pracy, technik pokonywania stresu, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, obsługi klienta itp. W latach 2005-2014 realizowała szkolenia otwarte i zamknięte dla pracowników sekretariatów; brała udział w projektach „Doskonalenie pracy asystentki zarządu”, „Nowoczesny sekretariat”, „Profesjonalny sekretariat”. Współpracowała z czasopismem „AIDA –MEDIA” zajmującym się problematyką reklamy, promocji i marketingu (pisanie artykułów, tłumaczenia). W „Gazecie Wrocławskiej” prowadziła rubryki „Psycholog radzi”, oraz „Jak się dogadać z nastolatkami”. Współautorka książki „Komunikowanie się z mediami w praktyce”.

 

  • trener, wykładowca w Podyplomowym Studium Dziennikarstwa i Zarządzania Informacją Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla firm, jednostek samorządu terytorialnego oraz administracji państwowej, m.in. z zakresu komunikacji społecznej, obsługi klienta, autoprezentacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych, prowadzenia zebrań oraz polityki informacyjnej. 

 

Czas szkolenia:

2 dni

 

Terminy szkolenia:

Katowice – 15.02.2017 r.
Wrocław – 10.02.2017 r.
Poznań – 8.02.2017 r.
Warszawa – 22.02.2017 r.

 

Koszt szkolenia:
1140 zł

 

Miejsce szkolenia:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36

 

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, ciepły lunch, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.