Adresaci:
Menedżerowie zarządzający zespołami sprzedaży.
Cele i zakładane rezultaty:
1. Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
2. Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
3. Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.
Program:
1. Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy.
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer.
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera.
- Błędy menadżerów sprzedaży.
2. Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców.
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego.
- Gwiazda w zespole – zagrożenia.
- Spotkania z zespołem.
- Zwalnianie handlowców.
3. Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy.
- Błędy Coachingu handlowego.
- Typy handlowców.
- Informacja zwrotna.
4. Trudne sytuacje menadżera sprzedaży:
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie.
- A co jak handlowiec chce odejść?
Metody:
Aktywizujące uczestników szkolenia: case study, scenki, praca z kamerą itp.
Trener:
Szkolenie poprowadzi trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: kierowania zespołem, negocjacji, technik sprzedaży, budowaniu efektywnych zespołów, technik perswazji i wywierania wpływu społecznego.
Czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8 godzin).
Miejsce: do ustalenia.
Termin: do ustalenia.
Koszt: do ustalenia.
Kontakt: szkolenia@csroe.pl